• icon-wishlist
  • icon-cart
Voir tous les produits GAZEBO PENGUIN

Gazebo Penguin 12'x16' Gazebo

Article #330000422 Modèle #43226-22
Cet article n'est pas offert pour le moment, mais il peut être commandé en visitant le magasin sélectionné. Les magasins reçoivent généralement les produits dans un délai de 3 à 7 jours à partir de la date de la commande.

Gazebo Penguin 12'x16' Gazebo

icon-wishlist

Description

Détendez-vous à l'ombre sous cet abri-soleil de Gazebo Penguin(MD). Cet abri attrayant et pratique offre le confort de l'intérieur à votre espace de vie extérieur. Qu'il fasse grand soleil ou qu'il pleuve dehors, vous serez protégé contre les intempéries. Sa structure est fabriquée à partir d'aluminium avec un fini en peinture de poudre et un toit en polycarbonate. De plus, un moustiquaire avec fermetures à glissière garde les insectes à l'écart. Garantie limitée d'un an.

Caractéristiques

Garantie
Limitée de 1 an
Couleur/fini du fabricant
Brun
Matériau principal
Métal
Type
Permanent
Nom de la collection
Gazebo Penguin
Matériau du cadre
Aluminium
Peut être peint
Oui
Type de métal
Aluminium
Couleur/fini du mobilier de patio
Brun
Plancher inclus
Non
Longueur de la fondation (pi)
11,92
Largeur de la fondation (pi)
16,17
Moustiquaire inclus
Oui
Composition du toit
Polycarbonate
Bardeaux inclus
Non
Bancs inclus
Non
Largeur extérieure (pi)
16,17
Hauteur extérieure (pi)
9,17
Profondeur extérieure (pi)
11,92
Hauteur intérieure (pi)
9
Forme
Rectangle

Vous pourriez aussi aimer

Pergola en cèdre Breeze Outdoor Living Today BZ1012WRC 10' x 12' icon-wishlist
OUTDOOR LIVING TODAY
Pergola en cèdre Breeze Outdoor Living Today BZ1012WRC 10' x 12'
 
Détails
Article #330620379
Rideaux pour abri-soleil «Sanibel», 10' x 10", noir icon-wishlist
SOJAG
Rideaux pour abri-soleil «Sanibel», 10' x 10", noir
 
Détails
Article #330670590
Rideaux pour abri-soleil «Ventura», 8' x 8', gris icon-wishlist
SOJAG
Rideaux pour abri-soleil «Ventura», 8' x 8', gris
 
Détails
Article #330670591
Pavillon de jardin hexagonal, 8 pieds, cèdre icon-wishlist
CEDARSHED
Pavillon de jardin hexagonal, 8 pieds, cèdre
 
Détails
Article #330682824
Rideaux pour abri-soleil «Ventura», 10' x 10', gris icon-wishlist
SOJAG
Rideaux pour abri-soleil «Ventura», 10' x 10', gris
 
Détails
Article #330670592
Gazebo Penguin 10 'x 16' Ajouter une pièce icon-wishlist
GAZEBO PENGUIN
Gazebo Penguin 10 'x 16' Ajouter une pièce
 
Détails
Article #330000431
Abri-soleil, 10' x 12', acier/aluminium, noir/brun icon-wishlist
ALLEN + ROTH
Abri-soleil, 10' x 12', acier/aluminium, noir/brun
Format 10'x12'
Détails
Article #38115289
Pavillon de jardin octogonnal, avec marche, 14 pieds, cèdre icon-wishlist
CEDARSHED
Pavillon de jardin octogonnal, avec marche, 14 pieds, cèdre
 
Détails
Article #330682820
Abri-soleil en aluminium «Ventura», 8' x 8 ', gris foncé icon-wishlist
SOJAG
Abri-soleil en aluminium «Ventura», 8' x 8 ', gris foncé
 
Détails
Article #330670607
Ensemble auvents traditionel 10' x 10' icon-wishlist
IMPACT CANOPIES CANADA
Ensemble auvents traditionel 10' x 10'
 
Détails
Article #330034275
Auvent blanc à 6 pattes Shelter Logic Max AP, 10 pi x 20 pi icon-wishlist
SHELTERLOGIC
Auvent blanc à 6 pattes Shelter Logic Max AP, 10 pi x 20 pi
 
Détails
Article #330034139
Ferrure de montage à surface pour poteau rond de 6" (15,2 m) icon-wishlist
NEW ENGLAND ARBORS
Ferrure de montage à surface pour poteau rond de 6" (15,2 m)
 
Détails
Article #330667203
Rideaux Intimité pour Abri Soleil Genova, Brun, (4) 10'x14' icon-wishlist
SOJAG
Rideaux Intimité pour Abri Soleil Genova, Brun, (4) 10'x14'
 
Détails
Article #330670736
Abri-soleil, 10'' x 10'', noir icon-wishlist
HENRYKA
Abri-soleil, 10'' x 10'', noir
 
Détails
Article #330623298
Rideaux pour abri-soleil «Meridien», 10' x 14', gris icon-wishlist
SOJAG
Rideaux pour abri-soleil «Meridien», 10' x 14', gris
 
Détails
Article #330670594
Gazebo Penguin 10 'x 12' Ajouter une pièce icon-wishlist
GAZEBO PENGUIN
Gazebo Penguin 10 'x 12' Ajouter une pièce
 
Détails
Article #330000432

do curtains come with it

Posée par: Anonyme
Yes they do.  I would recommend you have a professional put this together. My husband is very handy and it was very difficult. Lowe’s charged us an additional $700 to have someone come out and put it together!! 
Répondue par: Nardi
Date de publication: 2019-07-16

When you say the gazebo is 16X12 is this the roof measurement or the measurements between the support poles? Our Gazebo was damaged by snow load and have to replace and we want to make sure the new gazebo is the same size. Roof of old one measures 12X16

Posée par: Pam57
Hello Pam, if your previous gazebo was a Penguin product, the dimensions will surely be the same. If it is not and you require exact measurements, we would be happy to forward you our floor plan for the unit. Please contact customerservice@gazebopenguin.com to receive further information.
Répondue par: Gazebo Penguin - CSR
Date de publication: 2018-04-18

How is the roof supported in the Winter snow load months?

Posée par: fredis
Hello Fast Freddie, the unit is made to withstand all four Canadian seasons. This being said, the unit supposed to be regularly cleared of snow to maintain the integrity of the roof. I hope this helps!
Répondue par: Gazebo Penguin - CSR
Date de publication: 2018-04-18

Is roof vented. Can u have a fire pit under neath. 

Posée par: Cliffscat
The roof is not vented, which is why we do not recommend fire pit underneath. However, if you purchase the product, the decision to put a firepit is at your discretion - but we cannot guarantee anything under warranty if there is a firepit placed underneath the gazebo.
Répondue par: Anonyme
Date de publication: 2018-04-18

Do you install 12 x 16 Gazebo

Posée par: Divakar
We do not, you would need to check with the vendor who takes your order.
Répondue par: Anonyme
Date de publication: 2017-06-22

does this come with both screens? (netting and full cover)

Posée par: lumax99
Yes!
Répondue par: Anonyme
Date de publication: 2017-06-19
  • y_2020, m_1, d_19, h_12CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_3.0.4
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_6
  • loc_fr_CA, sid_330000422, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_rona
  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-4.0.0
  • LOCAL, getContent, 1ms
  • QUESTIONS, PRODUCT
Gazebo Penguin 12'x16' Gazebo est évalué 2.5 de 5 de 6.
Rated 1 de 5 de par If you Buy 1 you better buy 2 I love my gazebo, but if your going to buy 1 you should buy 2... so you have spair parts, A peace of trim around the outside that helps hold the polycarbonate sheets in place was damaged so I called Penguin and they sent me a Quote $203.57 now we are talking about a 58 inch peace of metal. I will attach pictures and the quote. I can't immagen how much a few peaces of polycarbonate sheets would cost.
Date de publication: 2016-10-22
Rated 1 de 5 de par Stop. Don't buy this brand! When setting this gazebo up a piece of the top frame broke. Cannot get anyone at the company to help us. All we want is another part so we can complete setup. No one gets back to you. The never respond to emails. At this point we wasted over $2,000.
Date de publication: 2016-07-01
Rated 4 de 5 de par Great After Service from Penguin Purchased the unit Last June and it installed easily and really accented the back yard . It endured a very tough winter with significant snowfall. We cleared the snow off a couple of times to help. In the early spring a significant wind burst created an updraft and blew out a panel . Surprised as it withstood such a harsh winter . We saw the cracks on the edge of the panels and sent pictures to Penguin . I can only say that the customer service at Penguin was exceptional . They understood the issue , helped to properly identify the parts and made sure two new panels were shipped out . Full marks to Penguin as we love the unit and it was a simple issue and they dealt with it . Good job Penguin.
Date de publication: 2018-03-22
Rated 3 de 5 de par My Review of Gazebo Penguin 43226 I bought this item a few weeks ago. Since it has arrived we have had rain almost every day. It has only been the last week when I could spend any time working on it without getting wet. There is only one problem, there are not 4 screw holes there, the only way the legs could be attached is by taking out tow or the four screws which which attach the side top rails ( two on each side) and double attach them to the leg flange. This will make the whole thing unstable during the leg install process. This Missing Detail makes assembly unsafe / dangerous when trying to install the legs.
Date de publication: 2017-05-22
Rated 1 de 5 de par If I could give zero stars I would We have had this gazebo for two years now. Lots of time to experiences its shortcomings. In summary: 1) a disaster to assemble - nothing lines up and getting the unit squared is impossible, particularly along the diagonal, which means fitting the roof panels is a nightmare, 2) polycarbonate panels deteriorate quickly - after two years of use, panels on the sun side are filled with holes (it does not appear that the panels are UV tolerant), 3) a disaster in winter conditions - any kind of snow load causes the polycarbonate panels to fall and the perimeter steel channels to pop out - I have to clear all snow off the gazebo ASAP to prevent this and have resorted to putting a centre brace in the middle to help support the roof. Don't waste your money (characterizing this as a waste of money is no overstatement). We are now planning to replace this gazebo after 2 years of use with something more reliable. We talked ourselves into keeping it despite the assembly challenges - BIG MISTAKE.
Date de publication: 2019-07-19
Rated 5 de 5 de par beautiful gazebo! very beautiful gazebo, unique look and style, was worried about getting enough shade with the tinted panels but it's perfect. Got a great deal on it from a price match. It's very sturdy and after a few major downpours there are no leaks. Comes with 2 sets of curtains (mosquito mesh and privacy) but we haven't put them on yet. They look very nice and good quality. Installation is challenging though, the instructions are not as detailed as they could be. If something doesn't seem right it probably isn't! The panels have to be gently hammered in ALL the way in, the outside frames that go around the panel edges fit very tightly so the panels must be perfectly flush with them. The corner and side beam covers that go over the big roof frame are difficult to line up the little holes,I had to drill new holes. You definitely need 2-4 people. It took me 15 hours but that was mostly by myself with some help when I needed it. You need more people to put up the roof frame and the panels. All in all it wasn't too bad and it looks great, we are very happy. Originally I bought the 10x14 but it was too small to go over our hot-tub. Very glad we went with the 12x16. We'll see how it handles the rest of the summer and winter.
Date de publication: 2017-07-13
  • y_2020, m_1, d_19, h_12
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.4
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_6
  • loc_fr_CA, sid_330000422, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_rona
  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-4.0.0
  • LOCAL, getContent, 1ms
  • REVIEWS, PRODUCT